Jag är trött

Och mår inte bra i min mage.
Usch, jag som ska börja jobba på måndag.
Blir dålig i magen så snart jag dricker livets dryck, KAFFE!!
Måste väl antagligen dra ner på kaffedrickandet, MEN jag
dricker ju bara 2 - 4 koppar kaffe per dag.
Det är väl inte mycket??
Kommer nog ha denna blogg kvar ändå.
Nu kommer jag ändå inte hinna uppdatera hemsidan så
mycket eftersom heltidsjobbet kräver sitt och jag aldrig har
jobbat heltid förut.
HÅLL TUMMEN PÅ ATT JAG KLARAR DET!!
Snart kommer lite scraplayouter upp.
Plus lite fler julklappar :-)
Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: MioSpace

Really enjoy your website. Thank You.

2008-02-12 @ 13:51:10
URL: http://miodiolive.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0