Studiedag för barnen...

Hej hopp!
Japp. Då var det måndag igen. Sitter just nu och pular lite och lyssnar på min ljudbok, Stenhuggaren av Camilla Läckert. Tillhör en månadsbok på bokcirkeln jag är med på över internet. Länken till cirkeln hittar du på min boksida på hemsidan.
Är väldigt spännande kan jag tala om!!!

Igår så städade vi...Sen åt vi god mat. Potatismos, hemlagad och stekt falukorv. Mums så gott barnen och jag tycker det är med egenlagad potatismos istället för pulver mos!!

Såg även en asbra film, lång var den...2 delad...BRANDVÄGG som är en Wallander film. Recension finns snart på hemsidan.

Barna är ute och leker. Det var meningen att jag skulle till lungmedicin idag men barnvakten blev sjuk så jag ändrade tid.

Har även pratat en längre tid med Sandras läkare, Åke. Han är trevlig och vi får se vad som händer i framtiden med Sandra buset .

Nu ska jag lyssna vidare.

KRAM CISSI


Kommentarer
Postat av: Nicka

Jag håller med! Hemlagat mos är bäst! Här hemma äter vi aldrig annat! Jo, på sommaren nån enstaka gång kan det hända att vi gör pulvermos... ja, när man inte kan göra eget! =)

Kramis

2006-10-09 @ 11:35:44
URL: http://www.snorkfroken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0