Utmanande frågor igen

Har jag hittat här: http://www.webangel.se/

Vad är det första du gör när du stigit ur sängen på morgonen?
- Dricker kaffe.
Vilken känd person skulle du vilja äta middag med?
- Mikael Persbrandt.
Vilket var ditt första sommarjobb?
- En kiosk.
Märkligaste modetrenden du hakat på?
- Jag är som jag är.
Vilken är din största prestation?
- Hålla snyggt hemma.
Vem är din bästa vän?
- Min man.
Vem spelar huvudrollen i Hollywoodfilmen om ditt liv?
- Hon i Bridget Jones diary.
Vad ville du bli när du var liten?
- Kantor.
Vilken är den största passionen i ditt liv?
- Min man och min familj.
Vad är det absolut dummaste du gjort?
- Snattat cigg för mammas sambo när jag var yngre.
Vad ger dig gåshud?
- En underbar låt som sångaren sjunger klockrent.
När kände du dig stolt?
- När barnen håller sams en hel dag.
Vad gör dig irriterad?
- En massa saker.
Vilken är din hemliga last?
- Hemligt juu...
Vilket uttryck använder du allt för ofta?
- Preciiiiiiis, med betoning på i.
Vem i levande livet är din förebild?
- Min mamma.
Om du skulle tvingas välja en ny karriär, vilken skulle det vara?
- Har börjat min ändrade karriär som logistiker, fast studier än.
Vad skrämmer dig?

- Att förlora någon nära mig
Vad hittar man aldrig i ditt kylskåp?
- Isterband, blääää.
Vad tycker du är attraktivt?
- Utstrålning och snällhet.
När blev du illa behandlad senast?
- För ca 2 veckor sen.
Vad tror du folk tänker om dig när de träffar dig för första gången?
- En glad och uppåt tjej.
Vad gör du om ett halvår?
- Pluggar fortfarande
Ditt liv har hittills varit…?
- Väldigt upp och ner, men nu stabilt tycker jag själv.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Cissi!
Självklart är det ok, det är ju inte jag som gjort frågorna.

Roligt att läsa dina svar! Hoppas att ni får en härlig kväll.
Mvh
Jessica

2006-10-07 @ 20:43:02
URL: http://webangel.se
Postat av: Nettan

jag snor med mig listan till min nya sida .. håller på att bygga den ..
kram

2006-10-08 @ 13:21:02
URL: http://konstigafamiljen.org
Postat av: Nicka

Kuliga frågor! =) Kanske lånar med mig det här om det är okej...?

Kramkram

2006-10-09 @ 10:42:32
URL: http://www.snorkfroken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0