Scrapträff 1 december!

Vi hade den sista scrapträffen för i år på juntan och jag. De som kom var Sara, Jessica, Caroline, Elin och så jag. Bara Erica som inte kunde komma så vi var nästan full tropp och fnissade och drack glögg och pepparkakor och scrappade loss i några timmar. Trevligt som attan var det!!

Här är lite foton från träffen först:

image322
Här är Caroline.

image323
Här är Sara och Jessica.

image324
Här är Elin.


Här är mina layouter och kortet:

image325
Till en skissutmaning på scrapinspiration.

image326
Till en veckoutmaning på Svensk Scrapbooking.

image327
Här är tack kortet!!

Jag gjorde 2 layouter och 1 litet tack kort til Chefen på Stena som ett litet tack för lån av lokal kostnadsfritt!!!
Sen blev det mycket snack och sen blev jag såååå trött så jag satt och gäspade sista timmen. Men så är det väl när man är hög gravid!!!

Längtar redan till första scrapjunteträffen i januari 2008!!!

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Gurkiss

Hej....

Jag var in hit och kikade för ett tag sedan om du hade uppdaterat här istället men då var det inte det men nu är det ju en himla massa uppdaterat här :)

Vad snäll du var som inte la ut kocko kortet på mig :)

Hoppas allt är fint med dig.
kram kram

ps. Jag ska lägga in en länk till scrapjuntan me. har inte hunnit emd allt ännu. ds.

2007-12-08 @ 16:24:06
URL: http://gurkiss.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0