Helgen som varit

Blev trots allt inte helt förstörd. Bara nästan.
Jag blir så trött på folk som förstör för andra hela tiden. Vår förarruta på bilen har nån haft sönder, bara för lust verkar det som. Inget är i alla fall stulet, som tur. Fast vi hade bara förstärkare och ljudet som var av värde i bilen. Men ändå. Varför ska folk vara så dumma och förstöra för andra hela tiden? Det är inte roligt alls.  Så här såg det ut när jag följde med Pelle för att plasta in rutan i lördags förmiddag.

image114

Vi åkte och plastade in men FYY som det lät då rå. Hualigen. Jag ska nog vänta med att åka bil på ett tag.

Söndagen var vi först och hämtade Oscar och satt på Ullas uteplats en stund och fikade och sen satt vi ute på gården med våra grannar i över en timme så det var skönt som attan.

Denna vecka jobbar Pelle kväll så det blir nog att pyssla och plugga så jag inte kommer allt för mycket efter.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0