Linus har kissat på pottan!!!

Vaaa?!?! Det kan väl inte stämma...Han är ju bara lite över 2 månader....FNISS. JO det stämmer. Eller hur man nu tolkar det.....
Jag var på Timjan idag. Spädbarnsverksamhet, man får träffa andra mammor och barn och bara allmänt komma ut och göra roligheter. Idag då jag var där så tänkte jag väga honom. Sagt och gjort Noomi fixade igång vågen medans jag klädde av Limpan. Bredvid vågen står en potta för de lite större barnen. Jag lade Limpan på vågen och han var lite tjurskallig. En stråle stod rätt ut MOT pottan!!! *LEEEEEEEEEEER* och *SKRATT* Flera droppar kom i pottan så Noomi var tvungen att skölja av pottan med :-) Sicken liten unge va????? FNISS!!!!

Annars har vi lite snöoväder här i Norrköping. JAG VILL HA VÅÅÅÅR NU!!!!!!!

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Elin (Asksvart)

JAg vill oxå har vår...

2008-03-17 @ 19:25:07
URL: http://blueeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0