Jag har inte försvunnit...

Men jag har inte mått så bra. I går hade jag sån mensvärk med rosa flytningar och blodklumpar så jag åkte upp till sjukan. Har en infektion i livmodern (troligtvis pga spiralen som är nyligen ditsatt) så jag fick penicillin. Idag har jag i alla fall inte lika ont, skönt det så Sara kom hit och vi pysslade loss ett par timmar. Fick 1 kort gjort medans hon var här, 17 - 22 ca....Linus kinkade så där av att jag bara hann 1 kort då. När hon åkt somnade Linus för kvällen så då blev det 2 kort till.
 
Kort I Fokus har tävling som handlar om att man ska göra 1 kort om dagen, eller man får 1 kortutmaning varje dag. I slutet av varje vecka så drar de vinnare av de som har hunnit med flest kort. Hur kul som helst. Ikväll hann jag tillslut med 19, 20 och 21 maj, så nu är jag i fatt igen. Här kommer mina kort om ni vill se:







Nu ska jag se om jag kan pyssla lite till innan Pelle kommer hem :-)

Nattiskram från Cissi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0