STOLT!

Alltid alltid ända tills typ idag har vi fått sitta med Linus i famnen tills han somnat. Idag och den här veckan har jag haft honom i sängen på min famn först, idag lade jag honom i sin säng med en flaska välling för att sova. Givevis skulle bus sätta sig upp hela tiden, sparka med foten, känna på spjälorna i sängen, pilla på kudden, skratta och försöka busa med mamma. Detta pågick i kanske cirka en halvtimme. SEN!! Seeeen gav han upp och blev stilla med mina fingrar på nappen, liggandes på mage och SOMNADE! HAN SOMNADE!!!!

DET FINNS INGEN ANNAN MAMMA SOM ÄR SÅ STOLT ÖVER SIG SJÄLV SOM JAG IKVÄLL!!!!

Känns som man vunnit första pris lr någe. Jag gav mej inte! Känns bra. Så här bjuder jag er alla på ett fotobevis på en sovande Lillbusing Linus!!!

UNDERBART om jag får säga det själv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0