Dag 120 - 122

Helgen som varit har jag haft full rulle. Vi tänkte först gå och kika på elden på fredagskvällen men det var ju sådant skitväder så vi höll oss hemma men lyckades att se lite fyrverkeri i alla fall!
Lördagen var det FEST! Pelle tog barnen med sig på eftermiddagen och kikade på alla motorcyklar, ungarna fick glass av mormor vid HALVARS och jag tog lite egentid med bad, makeup och bara lugn och ro. Vi hade återträff med gamla klassen. 20 år sedan jag slutade i högstadiet! 20 år!!!! Hade en jättetrevlig kväll och bara dansade och drack vin och kom inte hem förrän 2:45!!



Lördagen 1 Maj:


Söndagen, tripp till syster och Linus bara älskade att åka 4 hjuling!!!!
Fast Abbe är han fortfarande blyg för :-)



Hoppas nu jag håller ordning på dagarna!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0