Liten uppdatering....

Ja nu blev det lite blogg torka igen, men här är jag...lever och mår bra förutom den där förbenade ryggen som är ajajajajajaj, det är INGET kul alls....
SKa ta lite paus från arbetsträningen för att sedan börja plugga omvårdnad på distans! Det ska bli skitkul!!!

Det är svenska flaggans dag idag och vi har inte gjort så mycket på förmiddagen men klockan 16 satte vi oss alla i bilen och åkte iväg. Grabbarna åkte på FOLKRACE i Norrköping och jag och Sandra åkte till goa vänner Matte och Ullis i Smedby i Norrköping. Haft en mycket trevlig eftermiddag.

NY BOK

Utläst....Denna gången blev det Fruset ögonblick av Camilla Ceder. Hennes debut roman. Jag läste den andra boken Babylon först men men, sånt är livet....



Från bokens baksida:

När Seja väcks av telefonen tidigt en decebermorgon är det Åke, hennes granne. Chockad berättar han att han hittat en massakrerad kropp vid en gammal bilverkstad. Han har ringt polisen, men hon måste komma och hämta honom.
Seja börjar efter en skilsmässa långsamt känna sig stark och fri i sitt nya liv i det lilla huset på landet. Och så vänds allt upp och ner när hon och ÅKe rullar in på uppfarten till bilverkstaden., där polisen redan påbörjat sin undersökning. En rostig skylt vajar i vinden. Thomas Edells verkstad och skrot. Utan förvarning sköljer minnen från det förflutna genom Seja. Hon måste få se den döde.
Ur minnena växer en besatthet fram som kommer att få konsekvenser inte bara för Seja, utan för polisutredningen och inte minst för kriminalkommissarie Christian Tell.

Klockren deckare med härlig röd tråd att följa.
5 av 5 gripar!!

En liten scrap får ni se med, jag är med i en tävling på GoDigitalScrapbooking och då är man med i 4 omgångar om man kvalificerar sig till runda 2 osv.....Skit kul....Här är mitt bidrag:


Ris och ros tack :)

Allt för mig för nu. Lovar uppdatera med lite bilder vart efter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0