Kräftskiva och barnen på landet

Hej mina vänner.
Känner mig nästan lite slitnare idag än vad jag gjorde igår. Sov väldigt länge idag och det är ju konstigt ju. För det var ju gårdagen som var dagen efter ju. Helt skumt tycker jag. Nåja vi hade superduper trevligt hela helgen och partyt blev lyckat och Anna sa till mig att hon funderar på att ha en sådan här fest för bara ungdomar nästa år med. Ser fram emot det. Vi hade ju även färskfiskade kräftor och de smakade hur goda som helst. Abbe han åt 30 st själv som han köpte av oss. Jag fick inte i mig så mycket för jag var nog mätt på spriten. HAHA...Man dricker ju lite blandat på en sån här rolig fest med bra musik och roliga människor att partaja med.
LYCKAT kan jag bara säga. Foton finns på min hemsida om ni vill se. Orkar inte lägga upp här också. Onödigt med dubletter juh.
Barnen körde vi ju till mormors land Spinkenäs i lördags förmiddag. De hade varit jättesnälla och lekt snällt och sådant. Mamma hade fått säga till de ett par gånger men det får ju vi föräldrar göra med.
Helgen var lyckad i alla fall och när vi kom till mormor igår för att hämta barnen bjöd hon på sill och potatis. Jag äter inte sill så jag fick köttbullar istället. Det gick lika bra det. Igår kväll såg vi på en film som kommer bland filmlänken snart. Poseidon. Helt klart sevärd.
Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Prebenkatarina

Nice security code. Does it work?

2008-09-22 @ 09:23:10
URL: http://prebenkatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0