Måndagskväll

Har gjort en annorlunda scrap nu ikväll. Fast egentligen är det ingen scrap utan ett examensarbete för en fotoredigeringskurs jag gått på skagra. Hur kul som helst var det och jag gjorde klart kursen på 1 vecka lite styvt. Här nedan ser ni bilden. Tror ni jag får godkänt?? Hoppas det i alla fall.

Examensbild för fotoredigeringskursen på SKAGRA

Är ganska nöjd med den faktiskt. Fast jag har inte scrappat på flera dagar nu. Inte heller varit inne på scrappiz någonting. Har haft häcken full och i helgen har vi ju inte varit hemma heller.

Min kära kusin A och hennes man R hade ordnat en kräftskiva i en lokal i Norrköping för släkt och några vänner. Vi hade båda barnen med oss och vi var där vid 16 tiden på lördagen. Folket trippade in och när alla hade fått välkomstdrinkar och sådant så delade A upp oss i 4 olika lag. Fick härliga matchtröjor att ha på oss när vi lekte. Usch, jag gillar inte att leka men det var så där. De lekarna som var var:
Boll mellan ben, boll i hink, klä på kläder och springa med, äta kokosboll, drag kamp och brändboll. Kan säga att det tog ca 3 tim att leka.  Sen åt vi gott och snackade med folk och hade trevligt. Malin var "fyllechaffis" åt oss och vi ringde henne vid 23 tiden så hon kom redan 2330. Barnen var trötta då, i alla fall Oscar. Sandra tjurade för hon ville INTE åka hem. *fniss* hon var uppe på dansgolvet och stuffade loss med hela tjocka släkten. Kommer att lägga ut lite bilder på festen men eftersom det är vissa som INTE vill va med på internet så lösenordsskyddar jag den fotosidan. Bara så ni inte behöver va nyfikna ni andra så har jag ju berättat lite nu ju :-)
Nä, nu är jag lite trötter. Ska vänta på Pelle. Han kommer snart.
KRAM CISSI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0