Tisdag igen o man smälter nästan bort

Jaaa jag orkar inte mycket. Det är lika varmt inne som ute. Hur skönt är det att städa då? När man nästan smälter bort ändå? Inget kul men hellre detta väder. Fast å andra sidan när man sover vaknar jag hellre av att jag fryser än svettas. Fler som känner så? Mannen kom hem för ca 1 tim sen. Han jobbar dag tid denna vecka och brukar va så trött efter jobbet att han lägger sig och vilar en stund. Och det är han värd tycker jag. Hoppas att vi åker iväg på ett kvällsdopp ikväll. Fick ju mammas förstora baddräkter i söndags så det ska bli kul att se om jag kan ha den svarta fina baddräkten. Fotobevis kommer senare. Idag har jag kors i taket börjat brodera lite. Har ett julpostbroderi som jag tänkte att jag skulle fixa klart till jul. Kan va kul att ha uppe ju. Idag åt vi även upp vår första gula tomat. HUR GOD SOM HELST!! Mysigt och en viss charm i att äta sånt man odlat själv juh. Hur nyttigt som helst med. HIHIHI Tror ni barnen fick smaka??? NOPE...HEHE de får den andra lilla gula tomaten vi sett sen när den är färdig hehe. Retligt för de va?? hiihi. Nää nu ska jag leka vidare med min hemsida.
Ha en bra tisdag.
Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: leila

hej, här har jag inte varit, kul att läsa din dagbok, ska läsa ikapp lite. Mysiga bilder från eran kräftskiva. kom gärna o hälsa på i min blogg, kramis på dig fru Grip och ni var jättegulliga, leila

2006-08-09 @ 20:02:20
URL: http://ladyley.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0