Vårdcentralen idag

Hej hopp igen mina vänner där ute!!!
Då har barnen gått till skolan för andra dagen och tror de var aningen piggare imorse när de vaknade. De somnade in vid 2030 tiden igår och de behövde nog få sova ut om man nu kan kalla det för det när de går upp så tidigt. Men Sandra var inte ens tjurskallig imorse utan frågade hela tiden när hon skulle gå ut till sin taxi. Sitter nu som vanligt och kollar in på scrappiz. Mitt älsklingsforum och jag är där minst en gång om dagen när jag har tid. Ska även scrappa lite sedan men innan 2 ska jag städa vardagsrummet. Det står på mitt schema för idag. Ska ju även till vårdcentralen idag. De ska kolla upp min astma igen. Det ska bli skönt för det var ett tag sen de kollade mig. Berättar mer om det senare.
Annars händer inte speciellt mycket. Fick nys om utbildning igår, distans. Har sökt den så vi får väl se vad som händer. Sen kanske jag även har jobb på gång men om det är så att jag kommer in på utbildningen så kör jag nog på den istället. 84 KY poäng kan jag få. Inte helt fel ju. HÅLL TUMMEN!!

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Erlandkajsa

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2008-12-02 @ 13:18:00
URL: http://erlandkajsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0