En liten tripp till Etuna

Har vi varit på idag. Pelles kompis Gutte har sin mamma och pappa där och de har skaffat ny liten söt liten hundvalp som heter Jesper och är 6 månader. Hur söt som helst. Kika nedan här får ni se. Vi fick kaffe och lite mackor. De är så snälla. Så denna dag gick snabbt. Nu äntligen funkar min kära blogg också. Hade blivit någe galet när jag hade försökt att flytta den till min egna domän. Sånt som händer juh. Gillar den här bloggen skarpt. Man kan modifiera den nästan hur man vill juh. Det är bra.

Jesper - Limpan

Han ser lite äldre ut nu men fotot jag tog blev förjäkligt. Då är det bättre med en äldre bild som ser helt ok ut tycker jag.
Nu slötajm.

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Monica

Oj vilken liten goding!

Passar på att önska dig ett Gott Nytt År!
Kramen

2006-12-28 @ 09:23:29
URL: http://mjsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0