Fredag den 13onde!!!!!!!!!!!!!

Usch vad jag är trötter. Vet inte varför men idag höllt jag på att försova mig. Halv 7 vaknade jag. Jag brukar annars gå upp så att Sandra ska hinna och ta hennes medicin och allt, men icke då!! Hade tydligen stängt av utan att veta om det. Visst är det tur att man vaknar av sig själv då????

Igår kväll åkte vi till Sussie och fikade lite. Trevligt som vanligt och gott me kaffe ju...*ler*

Idag är det städardag här hemma. Fast just nu finns INTE den lusten men jag måste börja så det blir som jag sagt.

Japp, sånt e livet.
O jäklar, idag är det FREDAG 13onde...USCH...tänker INTE gå utan för dörren idag i alla fall...
Fler som är skrockfulla?????

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0