Testing testing

Hej hopp!
Här har ni mej. Tänkte att jag skulle testa en sådan häringa blogg. Undra om det är lätt att få den till sin egen hemsida?? Underlättar ju lite jobb om man har en sådan här blogg. Nu har jag egen kalender och det är i och för sig bra, men jag måste ju ändra den vid varje månadsbyte och det tar ju tid. Idag blev jag osams med M. Hon blev ledsen för något jag inte menade som elakt. Inte kul alls. Försökte be om förlåtelse, men vet att hon är långsint. Hoppas hon hör av sig, annars blir ju JAG ledsen för jag vill ju absolut inte förlora henne som vän. Håll tummarna att det löser sig.

Ja vi får väl se om detta funkar!!
Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Nicke Nyfiken

Men jösses amalia nu har du väl ändå angivet fel ålder på dig. Ta och lägg till 10 år till den du angivit i din profil så blir det förmodligen rätt.
*asg*

2006-03-03 @ 23:12:52
Postat av: Robota

Thanks for the info!

2010-01-08 @ 13:28:47
URL: http://robota.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0