Online IGEN HÄRLIGT!!!

Passar på att skriva lite trots att jag är utan bredband. Det kliar i mina bloggfingrar
så att säga. Typiskt att de ska stänga av BBB 1 dag före man ska betala. Är
inte det retligt? Tycker i alla fall jag. Vill inte se min mailbox i alla fall. Den
lär va knökfull vid det här laget. HEHE, men det är kul också tycker jag.
O det som är ännu mer lustigare med BBB är följande: Jag hade 2 BBB räkningar,
1 betalade jag in på plusgirot som inte var sen och den såg de direkt dagen efter
MEN den viktigaste räkningen betalade jag in samma dag DOCK på Svensk
Kassaservice. Och ÄN det är fredag idag, har de inte sett den!!!! Hur skumt är
inte det då? Hädan efter ska jag sköta betalningarna via mitt eplusgiro för
det verkar ju gå mycket snabbare än vanliga posten. Så får det bli. Jag har
även gjort ett eget kalendersystem i datorn där jag ska scanna in räkningar som
är obetalda och lägga i en mapp, sen ska jag lägga de andra betalda räkningarna
i en annan mapp. Jag sitter ju så mycket vid datorn så då kan jag ju fixa det
så istället. Himla smart tycker jag.

I veckan har vi farit i väg nästan varje kväll och sällan varit hemma. Varit hos Sussie
en del och sen även varit på Sunstrip och hälsat på och Pelle har slipat vårt nya fina
kökbord som vi köpt av hans arbetskamrat. På min hemsida ser ni foton på bordet
och en av Pelles arbetskamrat som busade med Sandra o jag var framme med kameran
HIHI, hur busig är inte jag???


Bus på Sunstrip

Har läst väldigt mycket också. Det är såå skönt och avkopplande. Förra helgen var vi ju
hos min pappa och då fick jag låna lite böcker, de var "familjegraven" av Katarina Mazetti,
"Solstorm" av Åsa Larsson, "Skam" och "Skuld" av Karin Alvtegen. Har läst den första boken
helt klart nu och är inne på Solstorm nu som är KANONspännande!! Älskar att läsa juh. Fick även
en sommarpresent från pappa idag. Han hade beställt fotopapper och färgpatroner kom på en avi
som jag fick hämta ut. SNÄLLT va??? Nä nu ska jag läsa lite mer man får ju passa på när barnen är ute
och leker =)
Trevlig helg alla.
Kram Cissi


PS Detta skrev jag i fredags när jag var utan bredband som ni kanske förstod. Nu är jag tillbaka igen och då kommer min blogg att uppdateras oftare. Annars har det inte hänt så jättemycket. DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0