Fredag hela dagen

Visst är det härligt???
Men jag är allergisk, usch vad det är jobbigt när det kliar i ögonen hela tiden. Har dock inhandlat ögondroppar men jag har så svårt att ta de själv. Så det får Pelle hjälpa mig med.

Fick hem stämplar från FormaHantverk idag, visst är de fina?

image89

Texten på stämpeln överst lyder KRAM

Var även på IKEA här om dagen och inhandlade dessa förvaringskartonger.

image90
De här är så snygga, men funderar på att scrappa de. Vad tycker ni andra??

image91
Massor med olika lådor i denna sats. Mycket användbart o så är de ju genomskinliga med :-D

image92
Den här har jag lite emboss och chalks i.

image93
Denna för mina papper, men den var så lätt, ville ha pappren stående men det gick tillslut om man ställde lite papper på båda sidorna i denna fina gröna kartong, eller vad jag nu ska kalla den för.

I helgen är det CYBERCROP både på Hobbyhuset och Scrappiz. Jag ska va med på båda. Det är ju så kul. Enda nackdel är att vi ska bort i morgon på middag, men jag har ju hela natten och söndagen på mig. FNISS

Avslutar dagens skriverier med en LO som jag gjorde. Sagis utmanade mig på scrappiz, och då kom denna egolo till

image94

Är faktiskt nöjd med doodlingen som jag ritade alldeles själv :-D

Ha en trevlig helg alla där ute.

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Nettiz

Hej, min dator har slagit ihop så jag kan inte besöka dig men jag vill ...
hoppas allt är bra med er!
STORA kramar!!!

2007-04-29 @ 10:51:30
Postat av: Samara

Den med doodling var fin,och bilden på dig är jättevacker =)

2007-04-30 @ 22:16:45
Postat av: Justinbeatrice

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2008-08-26 @ 10:40:03
URL: http://justinbeatrice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0