Jahapp, då var det söndag igen

Och vardagen börjar igen i morgon. Upp och hoppa kl 05:45 och väcka barn som
ska till skolan.

Igår, lördag, for jag iväg med väskorna packade och litet pirr i magen. SCRAPTRÄFF
stod på lördags schemat!!

Väl framme, vi hitta rätt direkt så slog jag mig ner vid ett runt bord där det satt en massa andra tjejor
som är lika scraptokiga som jag :-D

Kl 13 blev det rusning till smygpremiären av Bumblebees affär. JÖSSES säger jag. När man gick runt,
det fanns sååååå MYCKET så man bara storknade. Det första jag köpte var akrylfärger i lite olika färger.
Hade ju bara vitt och grönt innan. Nu har jag dessa också:

image81

Gillar färgerna skarpt faktiskt. Så det var ett "kap"

Klockan 14 blev det en kort presentation och vad som skulle hända under em, kvällens gång. Layouterna skulle vara klara 19 och gissa att min var klar snabbt??

Fick 2 olika skisser att välja mellan och det var kul.
Så här blev min:

image82

Vann inget med den men det var kul att vara med.

Under kvällens gång fanns en tävling till, gissa hur många primablommor det var i en flaska och band i en annan. Jag och en annan tjej gissade på 93. Det var 92 blommor. Fick dra lott och JAG VANN!!!!!!!!!!!!!

Vann även på namnlotteriet lite brads som scraphuset hade sponsrat med. Hur kul som helst. Har alltid annars oturen att förlora. Kl 20:00 hämtade Pelle mej för då var jag både trött och hungrig. Hittade inte till Pizzerian och vågade inte fråga nån om vägen. Hur blyg är man egentligen???

KUL hade jag i alla fall och 3 lo´s blev gjorda men de får jag inte visa upp än eftersom de är till tävlingar. Så de får du se sen :-D

Nu KAFFE!

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Agneta

Vilka läckra akrylfärger! Nästan så man vill äta upp dem :)

2007-04-22 @ 19:22:53
URL: http://agge.blogg.se
Postat av: Sanna

Mums vilka snygga färger du köpte!
Grattis till vinsten!
Kram från Sanna

2007-04-24 @ 16:24:15
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Jessica

va vad var det för en scrapträff?
Nått som är ofta eller?
Hmm synd jag hade me gärna velat vara där.

// Jessica

2007-05-02 @ 20:58:13
URL: http://gurkiss.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0