Pirr pirr i magen

För imorgon bär det av. Till VIKBOLANDET på scrapmara. Men jag har fortfarande inte riktigt förstått vad en scrapmara är, är det scrapmarathon? Håller man på tills ögonen stängs? Eller?
Hur går det till? Vet att där finns affär, scrapaffär och en massa sponsorer som sponsrar tävlingar.
JÖSSES vad spännande det ska bli.

Mina väskor är packade.
Har en historia här med, fniss. Jag köpte ju en väska från ClaesOhlsson, denna:

image79

Den är nu i alla fall full med diverse vertyg så som hammare, linjal och lite smått och gott för att inte glömma
min kära QK!!!!

Sen i går kom jag på...Fan, hur ska jag forsla dit pappren?? Har en liten sån här fyrkantig tunn liten förvaringsgrej med handtag men nu har jag fått hem mer papper så den rymmer inte alla.....Vi åkte till Maxi idag och hittade då denna: Och faktiskt så kan man juh använda den till andra göromål än scrapträffar ju. Om vi ska tälta och så är den ju PERFEKT. Fniss.

image80

Så nu kommer jag med 2 väskor i morgon. Hehe
Fortsättning följer när jag kommer hem sen nån gång :-D

Sov gott, ska se om jag kan det...*Ler*

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Katja

Tjenahejsan!

vad roligt med scrapmara...det skulle vart roligt får nog starta en själv om det ska bli av här i Gävletrakten...
Den där väskan från Clas ohlson har jag vart o tittat på...är den bra?.
I em så skall jag på scrapträff, det ska bli skönt att få prata med folk över 5 år.... :-D

ha det så bra!

Kram.

2007-04-22 @ 10:31:34
URL: http://www.katscrap.blogg.se
Postat av: Saidanna

Perfect site, i like it!

2008-09-01 @ 11:15:57
URL: http://saidanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0