Jag har pysslat!!!!

Dessa alster blir säkert de sista för år 2007!! Blev så sugen så jag frågade Caroline om hon hade tid att pyssla lite med mig och det hade hon. Bara jag orkade. Och efter en god natts sömn, fick sova utan värkar, så åkte jag iväg till Caroline idag på förmiddagen.

Fyra timmar senare kom Pelle och hämtade sin trötta, men glada fru som hade fått snackat och pysslat bort ett par timmar. Hur skönt som helst att få komma iväg och göra någe ROLIGT!

Jag hann med 1 layout och så dekorerade jag min kalender för -08 och gjorde ett passande bokmärke till.

Var även idag och inhandlade ett bättre begagnat skötbord. Bild på det kommer senare. Hittade ett skötbord med inbyggd badbalja. Aningen högt för korta jag men men. Får ju inte ont i ryggen då. :-)

Här är dagens skapelser:

image361

image358

image359

Kram Cissi


Kommentarer
Postat av: Linda

vilken fin kalender du gjort :)

2007-12-30 @ 11:54:21
URL: http://scrapjo.blogspot.com
Postat av: Georgmargrete

Great site and interesting informations. THX!

2010-12-08 @ 10:24:22
URL: http://georgmargrete.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0