Är det....

...Nån mer än jag som smälter bort i värmen? Jösses vad varmt det är, för att inte tala om när man åker i en Volvo som är från 1985 utan AC. Då är det varmt vill jag lova. Nästan så jag som har astma får kippa efter luft.

I helgen har jag varit hos en nyfunnen scrapvän som bor utanför Linköping, Bestorp. Jag sov där och vi stängde in oss i hennes scrapprum och höll på i mer eller mindre 7 timmar. Mycket bubbel från min sida men jag fick det jag skulle göra gjort.

Här är mina senaste skapelser:

image167

Kortet fick min andra vän Ella idag för hon fyller 25 år idag.

image168

Hon hade önskat sig ett lila bokmärke så då gjorde jag ett sådant åt henne med.

image169

De sålde deras kära hundar så här gjorde jag en liten minnes lo till de på hundarna som de fick göra vad de ville med. De skulle rama in det.

Annars så var vi på sjukhuset idag för Sandra har varit dålig. Hon hade 39,6 graders feber i morse när hon vaknade. Så när Pelle hade hämtat mig i Bestorp så åkte vi direkt till barnjouren där Dr Leif undersökte henne och konstaterade att hon hade något i lungorna som inte var bra, början på lunginflammation. Mindre kul i den här värmen.

Jag är varm och trött så nu ska jag slöa framför tvn ett litet tag!!!

image170

Kommentarer
Postat av: sannaf

Kul att ha en scrapvän att scrappa tillsammans med!
Tråkigt med lunginflammation så här i värmen! Att vara sjuk när det är varmt är inte kul!
Hoppas hon kryar på sig snart!
Kram från SannaF

2007-06-10 @ 21:34:32
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Annika K

Vilket fint kort du gjort!! Kossan var ju urläcker! Kul att du varit på en mini-scrapträff också, men tråkigt att tjejen din är sjuk.

2007-06-10 @ 23:34:58
URL: http://www.sajk.com
Postat av: Lina

Fina saker du har gjort! Gillade bokmärket jättemycket... och kossakortet :-) Var har du köpt den stämpeln?

2007-06-13 @ 09:46:44
URL: http://www.klusell.se
Postat av: Erlendeira

Lovely site keep it i will be back that you.

2010-06-24 @ 08:11:14
URL: http://erlendeira.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0