Godkväll...

Här är jag, passar på att uppdatera lite medans jag printar ut lite foton som jag ska ha med mig på scrapträffen i Linköping jag ska på imorgon. Det ser jag fram emot.

Har inte hunnit scrappa på hela veckan. Inte mått så bra och sedan har jag varit ensam med barnen på kvällarna och då får man helt enkelt inte tid.

Idag var Pelle ledig, eftersom han jobbat kväll. Vi var ute hos mamma och Pelle, som är gammal fönsterputsare hjälpte de och tvätta fönstren. VISNING på barndomshemmet är det imorgon. KÄNNS KONSTIGT:

Återkommer om rapport om träffen imorgon kväll, om jag inte är för trötter.

Trevlig fredagskväll på er alla.

image164

Kommentarer
Postat av: Krumeluran

hoppas du mår bättre snart :)Måste kännas konstigt att se ens barndomshem försvinna.
Lycka till med allt nu
kram
Katarina

2007-06-01 @ 22:18:35
URL: http://www.krumelurans.blogg.se
Postat av: Marcusmette

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2008-09-02 @ 08:36:27
URL: http://marcusmette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0