Sandra sjuk

Hon och Pelle satt på sjukhuset från halv elva i morse tills vid 16 tiden kom de hem. De har tagit massa prover och satt en kanyl, som de inte ens vet än om de ska använda. Så fort vi får slemprovet så vet vi vad det är för bakterier hon har i lungorna. När hon blir dålig så sätter det sig i hennes lungor och astma så hon får svårt att andas också. Men vi vet ju vart vi ska ta vägen om hon blir sämre och det känns skönt att veta det. Vi är ju stammisar på barnavdelningen på VIN!

I tristessen när jag var hemma själv så skapade jag lite. Dels en LO till en tävling på Scrappiz och dels adress kort till en swap på samma ställe. Den swappen är vi bara 3 på men vad gör det? Bara kul juh. Här kommer alstren också:

image171

Denna är till tävlingen.

image172

Tyckte om skissen så då gjorde jag en digitalare. Här är Ella och Nicke. Våra härliga vänner!!!

image173

Här är adresskortet med.

Slut för ikväll!!

image174

Kommentarer
Postat av: Weronica

Usch stackars Sandra! Hoppas hon kryar på sig snart!
Fina LOs och kort du gjort :)

2007-06-11 @ 20:55:09
URL: http://www.werali.se
Postat av: Krumeluran

Oj då!
Hoppas hon kryar på sig snart. Kanske mitt lilla paket som borde vara framme på fredag ska pigga upp lite i värmen :)
Katarina

2007-06-13 @ 08:30:33
URL: http://www.krumelurans.blogg.se
Postat av: Marie

så mycket fint du har gjort!

2007-06-14 @ 21:24:33
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0