En helg i skapandets tecken

I helgen har jag dels varit på scrapträff och sedan har det passande nog varit cybercrop på scrappiz. För er som inte vet vad cybercrop är så är det en tävling på nätet med deltävlingar som man kan sitta och skapa alster hemma och lägga upp bidrag på just scrappiz och vara med och tävla i. Det är jättekul.

Här kommer mina bidrag som jag hann med på träffen och hemma:

image293
Här ett kort till en kort tävliing där man skulle använda grönt och blått och nån accentfärg också.

image294
Denna är en formtävling, fyrkant och ring skulle bla vara med.

image295
Efter en skiss är denna gjord.

image296
Denna skulle vi göra en layout med djur på.

image297
O denna är en digital tävling. Vi fick en färdig layout som skulle liftas digitalt :-)

Jättekuliga tävlingar må jag säga. Hinner nog inte mer men vem vet...*ler*

En hektiskt vecka stundar med Huddinge resa och läkarbesök så i kväll är det lugn och ro som gäller.

image298

Kommentarer
Postat av: Kuifeir

Great idea make it site. Thank you.

2009-12-15 @ 10:37:14
URL: http://kuifeir.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0