Sandra fyller 15 år idag!!

Och det gör man juh bara 1 gång. Hon har tjatat om hennes födelsedag som vanligt minst 1 månad innan hon fyller men så gör hon jämt. FNISS

Vi slog in hennes paket igår....Inget märkvärdigt får hon men hon får ett tjejdisco med...och det är inte billigt när man är en 5 tjejor som ska stoja runt....HAha....

Idag kommer HUR många människor som helst. Fast Sandra är hemma idag. Hon fick gå hem igår för hon var så tungandad och slemmig så fröken tyckte hon skulle få komma hem och ta igen sig.

I morse var vi uppe halv 5.....USCH det är tidigt....Men det var för att Pelle skulle va med och sjunga också...

Tänk att för 15 år sen var det snö ute när hon kom till världen! Jag minns det faktiskt än idag. Förlossningen gick relativt fort med Sandra för hon vägde bara 2715 gram. Hennes hjärta fick de massera igång för hon hade svalt fostervatten lilltösen.

Här är presentinslagningen




Och här är Sandra själv


Japp. Festen vi ska ha ikväll PUH säger jag bara. Jag skriver mer när jag orkar....FNISS

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Elin [Asksvart]

Som du förstår så orkade jag inte komma idag. Men du får ge en Kram till den unga damen och säga grattis från mig!!!

Jag får komma en dag runt jul när jag är ledig istället :)

2008-12-09 @ 20:27:18
URL: http://blueeye.blogg.se/
Postat av: annmari

Grattis till stora dagen. Hoppas du har fått undan stöket nu ;-)

2008-12-09 @ 22:08:12
URL: http://annmari.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hallå Vännen

Underbar sida och kul att se dig igen ler Du har en sak inne på min blogg vännen

Kram Lotta

2008-12-12 @ 12:35:23
URL: http://www.lottamalm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0