Bvc Besök + en LO

Igår var bvc här på hembesök. De gör tydligen alltid så när man har fött barn. Då kommer de hem till familjen första besöket och har med sig våg.

Han går upp perfekt. Nu väger han 3800 gram och har då ökat med 375 gram på en vecka. Bäbisarna ska egentligen gå upp mellan 150 - 200 gram per vecka så de var nöjda med hans vikt uppgång. Vikten är alltid min noja. Mina andra barn har nämligen gått NER i vikt i stället. Men det beror väl på Catch22 antar jag.

Annars mår han bra. Äter, sover, bajsar, rapar, kräks, hickar igenom sig dagarna. Och bråkar lite kvälls, nattetid. Får sova vid 1:30 och då blir jag trött på morgnarna. Inget vidare men så är det juh med småbarn.

Här kommer en LO med mormor och de stora barnen. En lift vi fick att göra på digilistan. Hur kul som helst med liftar!!!

image400

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad snygg den Lo´s är.

Ses på lördag. Kram sara

2008-01-25 @ 14:58:16
URL: http://www.gurkiss.com/willysan
Postat av: Gurkiss

Kul att han går upp bra i vikt...

Jätte fin LO också..

kram kram

2008-01-26 @ 19:42:22
URL: http://gurkiss.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0