Dagens scrapträff!!

Idag var jag, Linus och Sandra på scrapträff!! Lite små jobbigt att ha med 2 barn. Ena ville ha mat och bytt blöja och den andra ville ha pysselhjälp.

Under 5 timmar fick jag bara 1,5 layouter gjorda. Den andra är jag inte klar med än riktigt.

APtrött är jag också.

Linus fick lite presenter av några av tjejorna på träffen. De kommer på bild i morgon men jag TACKAR er alla för det idag med.

Här är först layouten jag gjorde efter en skiss i scrapbooking tidningen den svenska...Är himla nöjd med denna och så är jag inne i en BLÅ period tydligen. Fast min favvo färg är grönt. Ja så kan det va ibland....*ler*

image403

Faktiskt himla nöjd med denna men skickar inte in den ändå. Kommer ju ändå aldrig med i tidningen...*suck*

Här är lite bilder från träffen.

image404

image405

När vi kom hem så kom Annsofi och Crister och 2 av barnen Angelica och Fredrik hit. Det var trevligt och en massa foton togs. De kommer hit någon annan dag. Klockan är nu 21:50 men det har varit en LÅNG dag idag så nu är det dags i alla fall för mig och Linus att sussa.

Suss gott mina vänner där ute.

TACK SARA, JESSICA och CAROLINE för de fina grejorna som jag och Linus fick. De kommer på bild i morgon.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0