Allergimottagning och bvcbesök!!

Jupp. Idag har vi ränt gate upp och gate ner. Hahaha...Först till stan där Dr Andrae har sin allergimottagning. Dr Sven konstaterade att jag får sluta amma nu om jag vill. Hoppas att hans eksem blir bättre då. En känsla jag har. Dessutom berättade jag om att han blir bättre i ansiktet när han INTE får ad dropparna så då sa Sven VATTENLÖSLIGA AD finns på bvc. Jag har tydligen ammat så länge nu så LInus har bra skydd.

Här nedan får ni se hans viktkurva. Han går upp bra i vikt och så fick han andra sprutan idag med. Den gnällde han lite åt. Annars tittade han storögd på både Andrae och sen Gunilla på BVC och undra nog vad de höll på med. Sven väckte honom och det gillade han INTE så nu sover han sött.

Sandra är med sin vuxenkompis och Pelle och Oscar har cyklat till Vilbergen för att handla lite käk. Lugna gatan här. Hehe.

Ha det bra i sommaren.



Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: annmari

ja han har växt bra, dubblat sin vikt nu. tur man inte gör det var 5:e månad

2008-06-17 @ 18:34:04
URL: http://annmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0