Familjen Grips midsommarfirande!!

Är slut för i år. Det gick av stapeln i går vid 11 tiden på förmiddagen då vi alla 5 baxade in oss i saaben och åkte till min syster. Innan så stannade vi till på Blåklinten och inhandlade en liten midsommarblomma till yster syster. Vi kom faktiskt sist ut dit den här gången. Det har nog aldrig hänt men vi var nog ca 5 minuter sena. Här nedan får ni se lite foton och jag förklarar till varje bild. Så du inte tröttnar att kika redan här......

Vi åkte till Mauritzbergs slott för att fira vår midsommar med dans o allt det där.


Vi blev lite snopna när vi kom för då hade dansen redan slutat!!! Hur kunde vi missa tiden så pass????


Men tokiga som min släkt är så dansade några ändå. Man kan ju inte ha en midsommar utan dans heller!!!


Här är vy över Braviken. Mauritzberg ligger jättefint!!


Här kommer lite sommaränder farandes och lite andra utsiktsbilder nedan.


Vackert som attan!!


2 fina midsommartjejer!


Visst är det fina djur???


Linus han sov gott i vagnen hela tiden vid Mauritzberg!


Och så här kul hade vi på kvällen när vi kom hem från syrran:


En bra midsommar helt klart!!!!
Hoppas ni alla har haft det lika bra nu!!

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: annmari

Va skönt med uppehåll. Vi fick minsann regn hela helgen. Kunde bara sitta ute igår på lunchen, resten av måltiderna har fått ätits inne. Trist men sannt



kram

2008-06-22 @ 17:13:09
URL: http://annmari.blogg.se/
Postat av: jayne

ah...va fina bilder!!

Ja uppehåll hade vi också turen att få...tack!!

2008-06-22 @ 17:37:42
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej!

Jag hjälper dig gärna med designen :) Har haft beställningsstopp nu ett tag, men jag har tänkt börja lite smått att ta emot beställningar igen.

Skicka bara ett mail till mig där du skriver:

1. Namn på bloggen + eventuell annan text.

2. Färg.

3. Övriga önskemål.

4. Eventuella bilder du vill ha med.



Ha en bra dag!

MVH /Erica alias Söndagsbarn

2008-06-23 @ 11:11:07
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se/
Postat av: katrin

hej hej har du hört talas om magnolia.nu jätte fina stämplar. jag vet för jag jobbar där. heheh världens bästa scrapp!

2008-06-25 @ 10:23:10
URL: http://kristalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0