Godnatt

Säger jag med denna bild. Det hör nämligen inte till vanligheterna att jag har påskris hemma när det är påsk men Oscar och hans kompis Tim var i skogen igår och plockade. Oscar tog hem till mig utan att jag visste om men jag blev jätteglad för det. Skulle köpa fjädrar på MAXI idag men fan, de var slut. Pelle köpte dock när han var och handlade fredagsgodiset. Säger godnatt med denna bild.

image457

Imorgon eller någe kommer lite pysselalster att visas upp. Det är CyberCrop på scrappiz och ikväll har jag suttit sen 22 tiden. Hur härligt som helst. Känns verkligen tomt i skallen nu och det ska bli skönt med lite natts sömn.

Ha det gott ni alla där ute.

Tack Annsofie och Madeleine för idag och för att ni kom och hälsade på oss. Det var trevligt!!!

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: annmari

GLAD PÅSK
Glöm inte att titta efter vem som vann min PIF-tävling ;-)

2008-03-22 @ 11:23:42
URL: http://annmari.blogg.se
Postat av: Mattiskaroline

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2009-10-08 @ 09:50:25
URL: http://mattiskaroline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0