Lite inredning....

Kommer här i form av scraphörnan och Oscars rum som har fått ett nytt, glänsande skrivbord i födelsedagspresent av morfar. Pelle byggde upp det idag och givetvis måste man ta bilder på ett fint och städat rum. Resten av hemmet får ni se vad det lider. Måste få fint där med. I morgon ska Oscar ha kalas och jag lovar att om jag hinner ska jag plåta lite vardagsrum och kök och Sandras rum när gäster har gått hem så ni får se hur Grips familjen bor om ni är nyfikna förståss.

Här är min scraphörna, satt vid vårt trånga sovrum så här vet jag inte riktigt hur jag ska ha det än när spjälsängen sätts upp. Då blir det trångt som ini norden!! Tips tas tacksamt emot :-)

image474

image475

Här kommer Oscars skrivbord och städade rum!!

image476

O så på hela rummet....

image477

Nu ska jag hjälpa Sandra med hennes rum så det blir färdigt. Bilder kommer där med.

Kram och godnatt från Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0