Sena timmen!!

Är det nu och jag har en tömd scraphjärna. Har noll ideér just nu så jag ska sluta scrappa för i natt. Behöver lite sömn också tror jag nog allt. Här kommer i alla fall några tävlingsbidrag till. Ska fortsätta imorgon, OM jag nu hinner för det är ju den sista cc dagen i morgon....*tjuuuuuter* Kanske kanske man hinner en under dagen men vi ska inte va hemma på förmiddagen för farmor bjöd oss på frukost så vi får väl se. Hade tänkt städa lite här hemma med för det behövs. Hehe....Vilket låter roligast??? Städa eller Scrappa???????

Var förresten på middag hos mamma idag. Limpan höll låda....han SKREEEK en bra stund. Den där jäkla Koliken. Jag blir såååååååå hysterisk när han sätter igång. Synd om liten juh...Började med minifom ikväll igen får vi se om det hjälper bättre den här gången....Håll tummen är ni snälla......

Lite alster då....

En färginspiration här:
image464

Sen ett kort som skulle vara 25% stämplat. (Tom i skallen här)
image465

Denna en teknik utmaning; 5 öljetter, 4 olika band, 1 rubrik, 2 foton och 3 mönstrade papper. Denna blev jag supernöjd med!!
image466

Nu GODNATT!!

Kram Cissi


Kommentarer
Postat av: Willysan

Fina Lo´s & kort. Det ser ut som lucas as flabbar :)

/Willysan

2008-03-24 @ 14:22:39
URL: http://www.gurkiss.com/willysan
Postat av: Gurkiss

Hej...

Kikar in med en kram :)

Hoppas allt är fint med er.
Kram kram

2008-03-25 @ 13:39:28
URL: http://gurkiss.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0