Sol med snö!

Idag ser det ut så här utanför vår balkong. Jösses vad härligt med lite solsken. Här får ni bild.

image468

Idag ska Pelle på LHC - Timrå match som hans kompis har vunnit biljetter till. Hur kul som helst för honom. Nu ska jag göra lite annat.


Vi var till IKEA igår förresten. Kameran låg i väskan så jag passade på att plåta. När vi var på IKEA så käkade vi på restaurangen där. Av nån anledning äter jag ALLTID köttbullar och potatis när vi är där. Gott som attan juh. Här är lite bilder....

image470

image471

image472

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Kicki

Gud så söt lillen är!!!
;0)
Kram Kicki

2008-04-01 @ 16:46:11
URL: http://kickansblogg.blogspot.com
Postat av: Angelica Carlberg

Har ni handlat en liten pojke? Jag bara skojar.
Han är så sätt.
Ha det bra kramar Angelica

2008-04-05 @ 20:43:02
Postat av: Angelica Carlberg

Har dom somnat på sängen? För det ser ut så!
Kram Angelica

2008-04-05 @ 20:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0