Utmaning från Annika!

Tack Annika för utmaningen. Den är antagen!! Så här kommer mina svar på frågorna:

1. Gör du kort eller scrappar?
Både och men mest scrap och även digital scrapbooking. Är dock inne i ett
kortstim nu. Kul kul som bara den juh.

2. Favorit färg som du gärna använder?
Blå, grön, brunt och så går även svart, rött och vitt bra med.

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
Utstansat.

4. Vilket är ditt bästa köp?
Skärmaskinen!!

5. Finns det något du ångrar att du köpt?
Näe inte vad jag kan komma på, fast öljetter använder jag inte särskillt ofta, inte paljetter heller
för den delen.

6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst?
Scrappar: För att de som kommer efter mig ska minnas hur allt var. Kort: Kul att ge bort någe man har
gjort själv.


7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken?
Ibland Scrapbooking mm när jag blir sugen på att få ännu mer inspiration.

8. Favorit pysselblogg du brukar besöka?
Min länklista så klart.

9. Vad/vem inspireras du av?
Alla möjliga. Beror på vilket scraphumör jag är på.

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då?
Cuttlebuggen står överst på listan just nu.

Jag i min tur utmanar Elin, Gurkiss och Willysan!!

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Gurkiss

Nu har jag gjort utmaningen :)

kram kram

2008-03-18 @ 01:52:37
URL: http://gurkiss.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0