Morsdag!!!

Är det i dag och jag har blivit uppvaktad. Oscar glömde det men fixade iordning kaffe i alla fall...*Ler* Sandra hade gjort ett kort som ni ser på bilden och av Linus fick jag färdigbredda mackor...*flin* plus av alla barn fick jag ett paket....:-)
Här är lite bilder




Preciiiiiiiiiiiiiiiiiis vad jag ville haaaaa....*LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER*


Mums de var superduper goda :-)

Tack alla barnen vad ni är snälla.....

Vi ska äta alldeles snart sen ska vi ut till min syster som bor på landet och sitta ute och fika med syrrans och min mamma Gun-Lis. Har ju gjort ett kort till henne men det får ni se sen....

Ha en bra mors dag alla där ute....

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: annmari

Mysigt. Sedan blir de så stora att du får en hel middag lagad åt dej. Det fick jag idag :-)

2008-05-25 @ 21:44:03
URL: http://annmari.blogg.se/
Postat av: Elisabet

åh så gulligt utav dem att ge dig precis det du önskade ;)

Jag fick ett telefon samtal utav min 6 åriga dotter... det värmde tusen det med!!!



Ha det bäst och en god fortsättning.





"det okända är inte så skrämmande iallafall..."

2008-05-27 @ 21:38:55
URL: http://d2spirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0