Idag blir buset 9 månader!

Och jag frågar som vanligt, VART TAR TIDEN VÄGEN???????
Helt plötsligt så klättrar, kryper, sitter, biter, jollrar han för fulla muggar....Hallåååååå ammade inte jag nyss????? Jaaa killen växer och utvecklas och hittar på nya upptäckter för varje dag som går!!
Här är lite bilder. Imorse ville han upp 6:30 och leka gärnet. Vi gick upp och lekte givetvis. Men jag passade i alla fall på att vila när han sov. Jag har ju legat på akuten med mina lungor så jag har inte så där jättemycket ork än men det är på gång. Det känner jag.


Gå gå gå gå jag går så här :-)




Klättra det är också kul kul kul....*ler*

Hoppas ni alla mår bra

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0