Linus leker gärna på golvet

Och kryper, ålar, reser sig upp, sitter, biter, skrattar, utforskar, busar....
Ja jösses vad tiden går undan. Han är snart 9 månader och busar och utforskar hela dagarna i ända. Speciellt roligt är det att kika på saker som man egentligen inte får kika på, sladdar, pappas playstationspel under tvn, mammas kamera som sitter i laddning, JA den listan kan bli lång. Här kommer i alla fall lite bilder på Linus in action....*Ler*










Hur vi andra mår??? Jodå, helt ok, snorig och hostig är jag men det hör juh till hösten...Oscar är hos sin pappa tills idag men Sandra har där emot varit hemma förutom fre- lör då sov hon hos Sussie.

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Anki Enbom

Hejsan Cissi!

Sänder massor med krya på er hälsningar till er.

Har själv inte känt ngt ännu, men det är väl bara en tidsfråga antar jag.

Jisses vad den lille växer.:)

Nu ska jag kika igenom din blogg lite.

Hoppas det inte gjorde ngt att jag la till din blogg på min länksida.

Säg till i sådana fall.

Kram från LBD Anki

2008-09-26 @ 10:31:15
URL: http://ankiskatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0