Omgjort

Godkväll i stugan.
Har haft problem med att det inte går att kommentera i bloggen min.
Gjorde om lite eftersom jag inte fick tag på hon som gjort bloggen från början
åt mig så det här får duga så länge.
Vill lära mig själv att göra så där fint som alla har. Men vet att det är tidskrävande.
Och tid är nåt jag INTE har. :-(
Idag har vi haft lite främmande.
Mimmi och Gurra gos kom. Härligt att vi har kontakt än. Ni ska få se bild
på stora Gustav killen snaaaaaaart. Mor min dök upp också.
Tiden gick fort och vips sov alla barn :-)
Pelle jobbar kväll men kommer snaaart hem. SKÖNT!

Nu ska jag pula vidare.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket lyft för din blogg - det här blev så mycket bättre.

I ärlighetens namn tyckte jag inte om den förra blogglayouten, som dessutom visades alldeles högerhängd i min webläsare.

Grattis till din make-over

2009-08-27 @ 16:46:18
URL: http://www.familjenivarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0