Nyårs firandet som kom av sig

Ja nu är jag på benen igen. Låg från igår vid 9 tiden och kräktes. Linus har varit dålig och Oscar med. Fy vad jobbigt det är att kräkas! Unnar inte ens min värsta fiende att kräkas! Jag var inte uppe på hela dagen igår, låg och hörde fyrverkerierna vid 12 slaget då alla i familjen låg och sov! Trist men så är det juh i bland. Vill ändå önska gott nytt till alla mina läsare och ni andra som kikar förbi i all hast med. LOVAR att mina favorit layouter kommer SNART! Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: annmari

Usch, det lät inget roligt. Har hört att det är fler som tillbringade nyårsafton som du :-(

Nu hoppas vi på ett friskt 2009



kram annmari

2009-01-01 @ 18:31:46
URL: http://annmari.blogg.se/
Postat av: sandra

hej mamma vilken fin blogg du har gort

2009-01-02 @ 22:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0