Lite inramade bilder

Kommer här. Pelle gav Linus lite blåbärssoppa igår. Han älskade det....Hehehe
Sen en till bild som visar att brorsan tycker om att leka i sanden med lillbrorsan!





Gick ännu bättre hos dagmamman idag. Jag lät henne styra med Linus idag och han ville komma upp till henne och hon fick hjälpa honom och så. Underbart skönt att ha någon som man kan lita på.
Myten om att man inte får nån dagmamma när den rätta dagmamman är sjuk så får barnet stanna hemma är fel. Om dagmamman är sjuk finns nattis eller dagis. Helt perfekt!

Kommentarer
Postat av: Carola

Problemet är att jag och min man bråkar och skriker med barnen närvarande. Inte bra jag vet!

Sen är de bråk och tjafs mellan min 11 åriga dotter och min man.

2009-05-13 @ 09:42:34
URL: http://englainnan.blogspot.com/
Postat av: Carola

Vi har lite bråk i familjen och dottern är i puberteten så hon är extra känslig och pratar om självmordstankar och hon mår inte så bra därför så flyttade dom på henne. De gör SÅÅ ont i mammahjärtat.

2009-05-13 @ 23:21:14
URL: http://englainnan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0