DEPP!!!

Fan helvete. Får man svära? Ja ibland så måste man. Pelle ringde när han var på väg hem från jobbet. Stannandes i utkanten av stan och bilhelvetes fanskapet bara dog för honom. Fy fan. Vi MÅSTE ha bilen för att Pelle ska kunna ta sig till jobbet. Så himla less jag blir på det här eländet. NU FÅR DET VARA NOG med bekymmer.
Inte har vi pengar så vi kan laga bilen heller. URK och fredagen den 13onde har ju fan inte ens börjat än.Ååååh. Vad gör man?????
Få mej på bättre humör någon. SNÄLLA!!!!!!

I alla fall så gjorde jag en ny avatar bild idag. Den visar jag sen ska jag vänta på min man. Tur man har goa och snälla vänner som ställer upp när det krisar. Vännen som har den här bloggen: SKITGRISEN ringde jag till och han/hon åkte till Pelle direkt. TACK! Du vet vem du är!

Nu ska jag dra något gammalt över mig. BLÄ!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0