Fredags mys

Mysigt värre. Dessutom den 13onde och bilen står där den står. Det kommer en och ska kika på den imorgon, vi får hoppas att det inte blir något dyrt fel. Det har vår ekonomi INTE råd med.

Det blev en konstig dag idag. Hade glömt att Fru W skulle komma så när det plingade på dörren vid 14:30 så stod Marie där och jag och Linus sov middag. HAHAHA ja så kan det gå när man inte har hjärnan med sig en fredag som denna. Marie hade med sig en påse med lite smått och gott. Gurka, morötter, paprika, gräddfil, dipp och även pepparchips och en Fanta pinaple.
Vi satte igång och mumsade och åt och hade det trevligt. Sen kom jag på att vi skulle ju göra mat också. HAHA Marie och jag gjorde Spagetti och Köttfärssås. MUMS vad god köttfärssås Marie gjorde.

Har precis sett IDOL. Vet inte riktigt vem jag hejar på. Möjligtvis Tove. Hon har en härlig röst. Mariett är också bra. Vi får vänta och se vem som vinner helt enkelt. Gillade när de sjöng duetter.

Nu lite godis och läsk och sen är det SCRAPTRÄFF imorgon. Ska bli mycket trevligt!!!!!
Här kommer en liten layout på mamma som fyllde år i slutet av oktober.




Kommentarer
Postat av: cajsa

hahhahah vilket roligt kort på mamma

2009-11-14 @ 16:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0