Oj oj oj!

Ja en kul, trevlig och lite otäck helg har det varit. Jag och min vän Ma var på pizzerian i fredags kväll som vi bestämt. När klockan blev vid 22 så fick hon ett samtal...."-Jaa jag kommer direkt.....Hörde jag, sen sa hon: "-Cissi jag måste gå, sonen har blivit misshandlad här vid centrumet.....OJOJOJ....OJOJOJ....Han är bara 15 år och blir misshandlad av en grabb men de var 9 - 10 grabbar som förmodligen skulle råna honom. Sonen till MA hade dock tur. Det var civilpoliser på nattvandring precis där misshandeln skedde så de hörde och sonen som låg på marken med ett öga skadat och spark i magen och polisen sa: STANNA POLIS!! Tur att de kunde gripa den som gjorde det på en gång. Alla har ju inte sån tur.....Ja så där satt jag ensam....ringde Pelle som hade Ella hos sig så de kom bort och tog en öl med mej innan vi gick hem. Väl hemma, gissa vem som vaknat dåååååå....BUS....självklart.....

Pelle hjälpte sonen och Ma att åka till Linköping för att kolla så ögat inte var skadat. Horn hinnan var lite skadad tyvärr så han fick ögondroppar. Detta var på lördagsmorgonen.

I går hände inget särskillt. Jag städade lite och softade och drack lite vin med Ella på lördagskvällen när hon slutat jobba.

Idag har jag namnsdag. Det är CECILIA!!!! Mamma kom på kvällen och fikade. Jag fick en blå, glittertröja. Jättefin. Ska plåta mej nångång när jag har tröjan på mej.

Nu ska jag hoppa in i en dusch!

Vad har ni gjort i helgen?????


Kommentarer
Postat av: annmari

Usch vad otäckt med misshandeln. Är lika orolig varje gång Rasmus är ute på stan.



Igår var jag på scrappträff och idag har jag slappat och tvätta

2009-11-22 @ 22:57:16
URL: http://annmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0