7/9 Klockan 16:05

Blir jag 35 år!! Känns jobbigt gammalt men ändå kul att fylla år. Händer inte mycket för vi står in för en flytt men mamma min ringde och sa att jag skulle stå på parkeringen 18:00. Så vi får väl se vad lilla mamsen har hittat på för någe bus. Som vanligt när man fyller år så har jag fått en massa härligt fina födelsedags bilder från mina vänner på LearningByDoing. En underbar grafiklista med härliga tjejer!!!

STORT TACK ALLIHOPA FÖR DESSA VACKRA BILDER:





















Fina grejor va?


Kommentarer
Postat av: Ella

GRATTIS GRATTIS OCH HURRA HURRA HURRA på födelsedagen =) Massa kramar och stora å många fr. Ella med familj, å tack för i lördags.. GREAT!!

2009-09-07 @ 17:49:50
Postat av: annmari

Hm, undrar om jag sagt Grattis. Om inte så gör jag det nu :-)



kram

2009-10-06 @ 21:02:15
URL: http://annmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0