Dag 105 byte till sommardäck

Kom vi på att det var absolut sista dagen att göra idag. Pelle fick ett ryck och tog med oss till hans jobb. Därför som jag har blurrat bilden. Det råder fotoförbud på hans jobb...spionage och sådant...Men att blurra bilden kan juh inte va olagligt....Ialla fall så var Linus inte så kartig på pappas jobb....hahaha....åka hem sa han ett par gånger
:-) är ju en bullrig miljö, verkstadsmiljö....han gillade INTE det lillbuset så han, Carro och Oscar sprang ute på området i stället och han lyckades skrapa knäna men det hör juh till....Ett trevligt slut på denna härliga torsdag....

Dag 105

Snart är det LÖRDAG! Jag längtar lite. Min kompis Annelie fyller 40 imorgon och vi ska få komma ut till henne och fira med grill, sprit och härligt folk och musik....ÅH barnvakt har vi och det ska bli SÅÅÅÅ kul! Hoppas hoppas vädret håller i sig.....




Kommentarer
Postat av: caroline

Mycket trevligt slut på torsdagen... Trött nu faktiskt haha

2010-04-15 @ 22:46:55
Postat av: Felicia

Hej Cissi länge sen jag kommentera hehe :)hoppas du får en trevlig helg med en rolig 40:års fest.



Trevlig helg kramar Felicia.

2010-04-16 @ 17:38:00
URL: http://filsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0