Åka pulka!

Tycker Linus väldigt mycket om. Jag är INGEN utemänniska men idag följde jag med ut och satte mig på Pelles pimpel stol och drack lite kaffe. Vi var inte ute så länge. Jag började frysa ganska snabbt eftersom jag satt stilla men de åkte några gånger.
Skrattade åt Linus för han ville absolut INTE att syrran skulle åka med honom. FNISS så sur han blev. Men här åker han med pappa Pelle i alla fall.




Där satt jag med varmt härligt kaffe i iskylan....:-)

Nu ska jag snart sätta mig på motionscykeln så även jag får lite motion idag!




Kommentarer
Postat av: Nettan

Men gumman då, att du inte åkte med då? Man blir varm av allt bus i snön..

Hoppas allt är bra med er alla.. god fortsättning till er alla

kramkram

2010-12-28 @ 16:08:53
URL: http://mathoidakis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0