Lilla Lady & jag!

Är min vän Ellas hund. En söt liten Jack Russel valp på ca 13 veckor, minns inte exakt hur gammal så Ella, läser du detta skriv gärna en kommentar om hur gammal sötisen är. Jag är ingen hundälskare, allergiker som jag är. Men Lady ville bara upp till mig hela tiden. Först när jag stod och lagade mat ville hon gärna smaka och lite fick hon, så jag skämde väl bort henne :-) När vi satt i soffan skulle hon till mig hela tiden. Hihi Linus var nog lite sotis när hon ville sitta hos mig i knät den lilla knähunden :-D Mysigt var det. Dock fick jag lite eksem som kliade en stund för att sen försvinna. Skönt att det inte blev värre.
Här är vi då, Lady och jag. (bilden har Ella tagit som inte är van vid min kamera så jag lekte lite med bilden.)

LadyGaga

Myyyyyys




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0