Dag 20 och 21

Kommer här. Igår fanns varken tid eller ork till att blogga så här får ni nu 2 bilder samtidigt. Middagen i går blev hemma gjorda hamburgare och pomme. Gissa hur magen mår? Haha men det är juh så gott. Måste nog tänka på att äta sundare med tanke på xenicalen. Urk. Svårt att ändra matvanor....tips någon???



Och tänk...städade inte jag här härom dagen? Varför tycker alla att det är sååå roligt att belamra hyllan??

Dag 21

Nu ska jag slänga mej ner i tv soffan en stund. Förmodligen somnar jag här. Är tröttare än tröttast. Pelle har åkt till jobbet, han fick jobba natt men det ger mer pengar. Jag har INGET hört om mitt "jobb" så jag antar att jag inte fick det. Nåja, det går ju fler tåg. Bara att hitta något mer och söka! ÄN ger jag INTE upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0